19:29
מה לעשות סקס לא מוגן?

לא משנה אילו אוהלים צריך רק לתרגל סקס מוגן. עושה אהבה ללא קונדום, אישה מחויבת להבין מה האחריות, בסופו של דבר, לוקח את היד העליונה. סקס הוא לא רק הנאה, וכן, כפי שהופנה, כמה אפשרויות הן הסיבה שאנחנו משמשים לדבר, מחלות של מוות. תארו לעצמכם עובדה שהיתה כל הזמן שווה את זה, סוף סוף לשמור על הראש שלי של זה ובכל אחד מהם הם לא כל הזמן לתרגל אותנו, סקס לא חוקי עם שותף לא ידוע. לזכות בעובדה כי ישנם מקרים שנראים שונים וכל הבנות צריך גם לדעת מה לעשות אינטימי ללא קונדום וכיצד למזער את כל הסכנות של המינימום.

מה לקיים יחסי מין בלי קונדום?

במין ללא קונדום, כמעט שעתיים עד שלוש, החיידקים הפתוגניים הם הציגו לתוך הממברנות הריריות, הן יותר לינה, איברי המין. תהליך דלקתיים מתרחש. עבור כמה מצטער, כדי להפחית את הסיכון של זיהום, הקפד ללכת לשירותים, לשים את זה מתון, להשתין ולהציץ את איברי המין עם הקדמה של סבון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

אתה גם צריך להרוג את החיידקים שיכולים ללכת על איך אנחנו מביעים, רכים. כדי לעשות זאת, אתה צריך להשתמש Miravina Antiseptic. בדרך שאנחנו מדברים כל הזמן, כמה גרסאות משמשים על ידי betadines. חיטוי זה הוא הציג דרך המוליך בנרתיק במשך כמה דקות. ב הנרתיק יש צורך להציג כ 7 מ"ל. זה אפשרי כי לאחר מכן אנו מפתחים את העור של חלוקי נחל ואבריונים עבור חיטוי. בפעם השנייה יש צורך להימנע משתה.

החל אנטי תקני ניתן להשתמש באפשרויות האחרונות. הם יודעים שהם נראה להפריע microflora של הנרתיק ולעתים קרובות להוביל candidasis ו vaginosis. אבל זה גם שווה להחזיק בראש שלי כי חיטוי יכול רק לעזור מתי, כפי שכולם יודעים, מערכת יחסים מינית התרחשה לפני פחות מ 2 שעות.

אני לא מגן על אוראלי, שכן כולם יודעים, מגע מיני יש לשטוף מיד עם פה חיטוי. כמה בנות לנקות את השיניים שלך - זה לא שווה לעשות. אתה יכול גם להדגיש את מה שאתה יכול לפגוע בחניכיים ואת הסיכון של זיהום כפי שהוא יכול לגדול.

זה שווה ללכת למקום?

לרוץ לוווניאולוג מיד לא מוגן, כמו ישיר, מגע מיני לא שווה את זה - כל המחלות יש תקופה של הדגירה. זה כמעט תמיד יש משך בערך חודש. רק בתקופה זו, תוצאות הבדיקה, הפכה להראות את נוכחותם של כמה חיידקים.

עם מין Unsecured עם שותף לא בריא, מניעת סמים רלוונטית. ולמעשה, תרופות ניתן רק למנות רופא. בעזרתם, אפשר היה למנוע את זיבה, עגבת, אורפאלמסמה וטרישומוניה. הרופא הפך, ימשיך לריפוי רק במקרה זה, אם בן הזוג שלך התברר להיות כמו שרובנו התרגלו לדבר, לא בריא.

כל אוהל חייב להבין כי הבריאות חשובה יותר. הליווי הוא עבודה רווחית ומרתקת שאינה מרמזת על מתן שירותי מין. אבל בחייו של כל בחורה יכול להתרחש לא מוגן, שכן כולם יודעים, יחסי מין. ללא ספק, ראוי להזכיר את בריאותו של כולם אפילו רגע, שכן כולם אומרים, סקס אלים עם, כפי שכולם יודעים, השותף האהוב, כדי לא להתחרט.

אנחנו רוצים להציע את כל הבנות הבוגרות לעבוד בתחום כדור וזמן פנוי. איתנו תוכלו לנצח לנצח איך אנחנו כל הזמן מדברים עם כל הדילמות של החומרים ולמזער את הסכנות על הבריאות שלך. הבנות שלנו בזהירות להסתכל על הבריאות שלהם יש מוניטין חיובי.

Просмотров: 364 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar