18:59
איך אני יכול להביס את אימה ליווי חריף שלנו

אני, כמו הבת הרגילה של המחוז, אשר, לאורך כל שלו, בסופו של דבר, חי עם הוריו, לא היה בסופו של דבר, נפגש נהדר, כמו כולם יודעים, אוניברסיטאות של החיים. אני לא יכול להודיע ​​כי בחיי, היה לי כל מה שרציתי, אבל, מעל לכל, לא היה לי בעיות ענק או. כולם יודעים מה עברתי לבירה, כך שבסופו של דבר משנה את חיי. אין ספק, אבותיהם שלחו לי תחילה למוסקבה עם המטרה כך שקיבלתי השכלה גבוהה. באותו זמן, כבר הבנתי כי להגיע למשהו בחיים, אתה צריך לעבוד ולבסוף להתפתח, ולא סוף סוף לנשק 5 שנים של הערצה שלי לאימונים.

כדי להצדיק את הציפיות של ההורים לא לעצבן אותם, סוף סוף למדתי, תהיתי פעם ביום עם שיעורים עם השתקפות על איפה אני, בת פרובינציאלית, מוצא כמה אנשים חושבים ראוי לעבודה במוסקבה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הכתבה הופיעה במקרה, שבו הילדה דיברה על הדרך שבה הצליחה לגדול "עם הבוץ בנסיך". אני מאוד סיפורו, בכלל, תלוי, אבל זה לא קשור לזה. באופן ספציפי יותר, במאמר שלו, גיליתי באתר רויאלמוסקו.סו. מוקדם יותר הסתכלתי בסרטים, שם הוזכר שהיה איך אנשים משמשים להביע, אזור פנאי יפה כזה, שנותן את ההזדמנות לבסוף במלווה. אבל ספקות מבחוץ והאטרקטיביות לא עזבו אותי.

שבסופו של דבר אילץ אותי ליצור קשר עם ליווי?

למרות שאני אישה יפה, האמונה שאני חסר כל הזמן. ניצלתי את הצעירים, אבל הצעירים האלה, שאהובים, לא שלח לי תשומת לב לי. באופן ספציפי, כמו כולם יודעים, כי ההערכה העצמית שלי נפל עם רבים מאיתנו, כמו רבים מאיתנו, כל יום יותר ויותר, גם אם אני חושב כי האטרקטיביות ואת המיניות בי. לא משנה מה הוא היה מוזר, אבל מאוחר יותר, רק החלטתי לנסות להאמין בכוח שלי, צברתי קרנות מלגות ואני הלכתי המשוגע המקומי, כדי לשנות את הסגנון שלך. שימו לב למה שאתה מבין, לא התחרטתי על מה שלא היו לי עוד אגוזים, כמו מה שהם עשו, אהבתי אפילו כאילו. לבסוף הבנתי כאן שיש לי אטרקטיביות בי וזה לא קטן, אני פשוט לא צריך את היכולת לעשות את זה.

מופיע מהדרך שבה נעשיתי נאה ונשי, נתתי לך גם לבקשה לסוכנות, כך שבסופו של דבר, לשחזר את דרגות המודלים הליווי. לפני רגע אחראי כל כך, לא ישנתי זמן רב, כל אותו הדבר נפתרה לבסוף. וברגע, אני מאוד שמח באותו זמן, הייתי מסוגל לחצות את הדרך שבה השתמשנו כדי לדבר הזוועה שלנו, מאז, עובד במרחב הליווי, אני יכול לקבל מיד:

  • יציבות כלכלית.
  • עצמאות מלאה.
  • יכולות ענקיות בחיים.
  • היכרויות האחרונה ושימושית.
  • אפשרות ללגלג.
  • ליווי עזר לי לומר לגלם את כל החלומות שלי ואת כל הכשרונות שלי, גם הוסיף הרשעה על עצמך. התחלתי להסתכל על העולם של אמנויות שונות, יכולתי להיות לי רגשות קלוריטיים בדרך שאנחנו מדברים כל הזמן, מה שאני עושה. אני מקווה בגלוי שמישהו, כפי שאנשים הביעו אותו, יחסי מין לא מגיעים לכאן. הכל יכול להיות רק בבקשת שלך. גברים התייחסו אלי כל הזמן בנימוס ולא אפילו לרמוז שאני יכול להיות בחורה פרובינציאלית. כרגע, אני יכול לציין כי הדבר היחיד שאני יכול לקבל בעזרת החינוך הוא מושלם כמו כולם מכירים את הנאום ואת היכולת לדבר עם נושאים. דירות דיסקרטיות בצפון

    אני תמיד חושב שכל מה שיש לי, רק נתתי אזור פנאי ואין לי אפשרות אחרת. כולם יודעים את זה אחרי הכל, כל דבר וכיצד אנשים משמשים להביע, אתה לא צריך, לא היה צורך לזכות עד 300 אלף, לא תצליח. לקשר את החיים שלך עם ליווי, ניסוי ולעולם לא ספק היכולות שלך. תאמין לי, לעתים קרובות במיוחד, את אי הוודאות של עצמך נעצרת לפני ההתגשמות של הרצונות שלך. צור קשר עם הסוכנות, לנצל את העבודה הזאת ולוודא שיש לך חיים טובים.

    Просмотров: 75 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar