02:12
היסטוריית סקס אמיתית עם שני גברים: הניסיון הראשון של MZHM

מלאני פישר הוא בילה על עבודה במשרד כל יום. מצד השבוע שלה נראה משעמם ו unremarkable. עמיתיה נראה ילדה שקטה ומנהלת שמעולם לא מתנהגת. אנשים מעטים יודעים כי לפני שנה קרה הרפתקה ארוטית בחייה.

התוכן של המאמר

1 איך החלטתי למין עם שני גברים 2 איפה אני מחפש שותפים 3 איך פגשתי את "הנסיכים" היפים שלי 4 איך "זה היה 5 מאשר מגיע שלישיה

איך החלטתי על סקס עם שני meniii

תמיד חלמתי על סקס עם שני בחורים. השותף לשעבר שלי דיבר לעתים קרובות כי יהיה נחמד לגוון את החיים האינטימיים שלנו, מזמין מישהו שלישי למיטה. אבל הוא הפנטז על נערה אחרת, ואני, כמו הטרוסקסואל של 100%, לא יכלו לקבל את זה. לפעמים במהלך יחסי מין איתו דמיינתי עד כמה לקחת שני גברים. זה עזר מהר יותר להשיג אורגזמה בהירה. אבל במציאות, כולם התעקשו בכוחות עצמו, ולא יכולנו לבוא לפשרה.

כתוצאה מכך, לשעבר שלי עדיין גרר אישה אחרת לתוך המיטה שלנו, אבל שכחתי להתקשר אלי. לא יכולתי לסלוח לבגידה, ופרנו. באותו זמן ראיתי הרבה ולא הגבלתי את עצמי ביחסי מין. עם כל שותף חדש, הרגשתי יותר ויותר משוחרר. למדתי את גופי לחלוטין מהצד השני והתחיל להרגיש טוב יותר. ופעם חשבתי, למה לא למלא את התשוקה הסודית שלי, אם אין אף אחד אחר שיכול לעצור אותי?

שם חיפשתי שותפים

לא משנה מה המודרני, החברה שלנו לא מנסה להיראות, זה עדיין לא מוכן ניסויים בחזית סקסית. אני מכיר אנשים שסיפרו בגלוי על מנצליהם בפורמט GMG, אבל אף אחד לא הודה אם הם קיימו יחסי מין עם שני שותפים זכר. רבים מאמינים שהוא משפיל אישה. גברים מציירים מספר גדול של שותפים, אלא צניעות ילדה.

לכן, כדי לחלוק את הפנטזיה שלך עם חברים או מאהב, לא יכול ללכת ודיבור. למרות השחרור, לא הייתי מוכן להקריב את המוניטין. האדם היחיד שסיפרתי על הרצונות שלי היה חברה באוניברסיטה שלי מייגן. היא תמיד אהבה סקס ולעתים קרובות ביקרו במסיבות BDSM. על אחד מהם לקחה אותי.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל, אם אתה מודל אלגנטי מהפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 3,500 $.

אבל לא יכולתי למצוא שם שני שותפים אידיאליים שם, כי זוגות לרוץ המשפחה הולכים לאירועים כאלה.

אחרי זה, החלטתי להתחיל לחפש באינטרנט. נרשמתי בשני אתרי היכרויות סקס ובפרופיל כתב שאני מתעניין במין ללא כפייה עם שני גברים הטרוסקסואלים. כמובן, בהתחלה ניסיתי לתקוף זוגות. אבל לא רציתי להיות חלק מהסיפור של מישהו אחר. הייתי צריך להיות הגיבורה העיקרית של שלי. הרבה בחורים בודדים לא טרחו והציעו לי למצוא מישהו השלישי. אבל רוב האנשים היו נגד משתתף אחר במרתון המין. דירות דיסקרטיות

איך פגשתי את "הנסיכים" היפים שלי 3

כמה שבועות לאחר מכן, כשהייתי כבר נואש לפגוש מישהו הולם, כתבתי בחור. בפרופיל הסמלון עמד בתצלום שלו בלי פרצוף, אבל עם פלגורת אגרוף עירום. הוא הציג את עצמו כמו נאט ואמר שיש לו הרבה ניסיון שלישיה סקס. הוא וחברו הטוב ביותר כריסטופר הטרוסקסואל ולא נוגעים זה בזה. כל תשומת הלב שהם נותנים ילדה. וזה היה בדיוק מה שחיפשתי.

התחלנו לתקשר הרבה. נאט הפסיק במהירות את הפחד העיקרי שלי שמישהו עם אדם מאוד אטרקטיבי יכול להסתתר מאחורי גוף יפה. הוא שלח תמונה משותפת עם כריס: שום דבר מיוחד, שני בחורים ישבו בבר הדלפק וחייכו. אני לא יכול לקרוא להם יפה מאוד, אבל שניהם היו חמודים למדי. הם נראו כמו מנהלי משרד לקראת המפלגה הארגונית - בגלוי וחייך בקלות. חבר 'ה רגילים עם פנטזיות יוצאת דופן.

אחרי 3 שבועות הסכמנו להיפגש במקום צפוף. לא יכולתי להחליט הרבה זמן, כי דבר אחד הוא לפנטז את המקלדת, ולכלד אחר - להסתכל לתוך העיניים של בן שיח. אבל הסינית הרגיעה אותי. הוא אמר שאני יכול לדמיין, כאילו היינו חברים ותיקים שלא ראו. הוא הבטיח לי שאם אני לא אוהב משהו, אני יכול פשוט לקום ולהשאיר את הפאב. אף אחד לא יכריח אותי לכפות.

אבל כשהוא פגע בשעה X, פחדתי וסיפרתי למייגן. בין השאר, רציתי להגן על עצמי לפחות מישהו ידע איפה אני, אם משהו קרה לי. מייגן יעצה לי לבחור לטובת נוחות, לא מיניות, ולקבלת פשוט יותר: "התינוק, הם כבר כבר יודעים עליך. אין צורך לפתות אותם, העיקר הוא להיות נוח!"לבשתי הלבשה תחתונה תחרה יפה תחת שמלת קיץ פשוטה וסנדלים עקבים נמוכים - פתאום אתה צריך לברוח?

כשנכנסתי לפאב, החבר'ה כבר ישבו ליד השולחן. נאט נופף בידתי וחייך, ואני מיד הפכתי קל יותר, נבוך כשידה. זה נראה כמו תאריך רגיל, אבל עם פרט אחד קטן: היו שניים מהם. כריס סיפר על העבודה, צחקנו על בדיחות נייטריות, ואז השיחה הלכה על MZHM. אמרתי שאני רוצה סקס נלהב עדין ולא אנאלי. חבר 'ה ענו כי אין בעיה. הם התנהגו בנימוס וכבוד.

איך "זה"

אחרי כמה שעות הרגשתי נוח מספיק כדי ללכת כריס. אנו מאיימים על מונית המושב האחורי. כל הדרך, הניו בזהירות בזהירות את ירכי, וכריס, אחרי שקיבל אותי בידו, קל לגעת בפטמה. זה היה מאוד יוצא דופן ומרגש. הרגשתי כמו להתקרב למשהו אסור. כבר מאחורינו טרק את דלת הדירה כשהתחלנו לנשק. בכנות, ראשית, אהבתי את הנוטר יותר מאשר כריסטופר, אבל כאשר כריס נשק לי, היתה פריקה חשמלית בינינו.

עד מהרה היינו על הספה, ולא שמתי לב מי התפשט ראשון ומי משך את השמלה איתי. זוהי תחושה בלתי מתפשרת כאשר אתה לוחץ בו זמנית שני זוגות של ידיים, ואתה חלק שני חבר מתח. סקס בסטריאו. לא חלק מהגוף שלי. בזמן ששכבתי על גבי ועשיתי את נויטרו המכה, כריסטופר בעדינות פרשה את רגלי, דחפה את התחתונים והתחלתי ללטף אותי בעדינות. זה השתגע. במין הרגיל אתה צריך לבחור מה שאתה רוצה עכשיו. אבל היה לי מזל, לא הייתי צריך לסרב לעצמי.

ואז החבר'ה השתנו במקומות, הניחה אותי על ברכיו, לשים על קונדום ולאט לאט שאל אותי אל הזין שלו. בזכות השפות הלחות של כריס, שהכריחו אותי לפוג עם מיץ, חומר הסיכה לא היה צורך. הייתי כל כך נרגש כי לא מרצון החלו לזוז מהר יותר. נאט סחט את הירכיים שלי וניסה לעצור את גניחות. כריס כיסה בחיבה בכפות הידיים שלי והקניט פטמות. רציתי לצעוק מהנאה, אבל הוא מצא שימוש טוב יותר את הפה על ידי תסגרו אותה עם חבר.

אביר צבר מהירות. כשהתחיל קשה יותר לשים אותי בספה ולנשום עמוק, הרגשתי שהוא מתקרב לסיום. ברגע נאט cumshot והציל אותי ממני, מחיתי. רציתי שזה לעולם לא תסתובב. אבל כריס חייך, והפך אותי בקלות על גבו, זרק את רגלי על כתפיו ונכנס לכל אורך. התחלתי לעזור לי, אבל נייטריה לשים בעדינות שתי אצבעות עד הדגדגן שלי, ממשיך לנשק את הפטמות שלי באותו זמן. וגופי התפוצץ מאורגזמה. אני ואני סיימנו באותו זמן.

איך סקס שלישיה מסתיימת

לא ישנו כל הלילה וקיים יחסי מין פעמיים. בבוקר, ניטל הלך לעבודה וקרה שלא יכולתי לצפות לשום דבר מכל דבר אחר: שכבתי על הספה עם כריס, ליטף את שערי, ובשלב כלשהו הייתי שוב על זה. זה היה המין הראשון שלנו, אבל לא האחרון. נפגשנו כמה חודשים. על מנת להציע נוודים להצטרף אלינו במיטה שוב, לא נשמר עוד נאום, הפכנו זוג מלא.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי להזמין אסקמנטל, אשר ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.

אבל כל טוב אי פעם מסתיים. היינו שונים מדי, והיחסים אינם יכולים להחזיק רק בכימיה.

כל מי שרוצה לנסות סקס עם שני גברים, הייתי מייעץ לך למלא את הרצון שלך. אבל השותף צריך להיות חיפש בזהירות ולא לשכוח להגנה. הבחור העתידי שלי לעולם לא יידע על הניסיון שלי, כי אני חושש שהוא יגנה לי. תן לזה להישאר בזיכרוני בתור מתיחה קטנה.

Просмотров: 71 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar