19:28
המקצוע שלי - מודל ליווי

כשהגיע לבחירה של המקצוע העתידי שלי, היה לי פאניקה. אני חייב לומר כי באותו זמן, הייתי רק בן 17, כי זה פשוט עבד לעבוד, ללא חינוך ואת הגיל העליון, לא יכולתי. אבותיו כבר מזמן נהרגו במוסקבה להודאה למכון הכוריאוגרפיה. כולם רוצים הרבה זמן, אז הפכתי לרקדנית מפורסמת, ניצחתי לעצמי לכל החיים בלי עזרה של אחרים ולא סירבו שום דבר לעצמי. יש לציין כי אהבתי את עצמי, כי באמת אהבתי, זה הפך, לרקוד ולשתות נתונים מתאימים.

כשהייתי אומרת, הייתי בת 18, התחלתי להזמין אותי להוזמן דיסקים שונים עבור הרקדן. אהבתי את הדרך שבה אנשים שימשו להביע, רווח כזה, כי זה גרם לי אושר. מרגע שהבנתי שאני פשוט צריך לשים את זה קצת, לעבוד בדרך שבה אנשים שימשו להביע, את הכדור שבו אני מרגיש נוח. חיי מטרופולינים מתקדמים, הצרכים שלי גדלו את הדרך שבה רובנו נהגו לומר כל יום יותר ויותר. הבנתי שלא יהיה לי מספיק של כספים אלה. ואז פגשתי את אתר האינטרנט של רויאלמוסקו.SU, שם הוכרז כי הסוכנות המלכותית היא ילדה צעירה ועבודה במלון ליווי. כי אני, בסופו של דבר, עוסקת בריקוד, אני יכול פשוט לשפר את הדמות היפה ואת הנשיות, הייתי בטוח כי עם הקלות של הליהוק ואני אהיה מודל ליווי.

החיים השתנו באופן שבו אנו רגילים לדבר, את החלק העליון של המשחק

עכשיו, בחיי, היה תחביב מועדף נוסף, שהוביל אותי לדעת איך נהגנו לדבר, הרבה יותר כסף. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אני ליווה את החבר 'ה העשירים שונים, כפי שכולם אומרים, מפגשים עסקיים ואירועים, לוקח סיבוב של כספים. עכשיו, אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי המקצוע שלי הוא מודל ליווי וריקוד הוא התחביב הגדול ביותר של החיים, אשר, לאבל, יכולות כספיות ענקיות כאלה לא מביאים. אני מאוד שמח כי יש לי, כמו רבים לידי ביטוי, אהוב מאוד שילם, אשר לא לעצור אותי מלהיות מעורב בתחביב שלך ג'וניור. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

אני אפילו לא השתתפו במחשבות כי יש צורך לקבל את העבודה הרשמית לנצח איך לבוא לידי ביטוי, פרוטה משמעותית. עכשיו אני יכול לספק לי בעתיד רשלנית בעזרת כסף כי הלקוחות שלי לשלם לי. לידיעתך, בגלל תחום הליווי, אני יכול:

  • ללבוש נופים יקרים.
  • מדבר עם גברים מאובטחים.
  • דוֹאַר.
  • לנהוג.
  • מתנות יקרות יקרות כמו אנשים אבוריג'ינים.
  • ללכת בדרך שבה רובנו משמשים לומר, הסלונים הנמוכים ביותר של היופי.
  • תחילת הליווי פשוט, התחיל לשנות את חיי למעלה ולמטה ולהפוך לעצמי איך החלה המקצוע האהוב לבוא לידי ביטוי. אני שמח מאוד שהצליח ליצור קשר עם חיי עם שדה הפנאי ועכשיו יש לי כל מה שמאיר אותי ליהנות מכל רגע של חיי. ללא ספק, יש לציין את מה שאני דומה מאוד לבנות הגונות ונערות יפות, שגם הם מתאמצים לחיים הטובים ביותר, עושר ומותרות. זה לא סוד בחינם הזדמנויות שלך, כמו חיצוני מצוין, עדיף ללכת לסוכנות ולתת לו את הזכות למצוא אם אתה בא לתפקיד הנלווה. לשים לב למה מנסה, אתה בהחלט להצליח.

    Просмотров: 140 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar