00:27
ליווי נשי

לא קל למצוא את האישה המתאימה לדייט, זה אפילו יותר קשה למי שבאמת רוצה ליווי. זה כבר לא אמור להיות בעיה.

מלבד זאת, זנות חוקית גם בחלקים מסוימים של הודו וגברים רבים משתתפים בה מדי פעם מבלי לגרום נזק לאיש.

שמנו לב שהלקוחות האלה מצאו הקלה לא פרופורציונלית מהבעיות היומיומיות שלהם כשהן קיימו אינטראקציה עם המלוות וראינו הזדמנות שבה נוכל להפגיש אותן...

השימוש במונח ליווי בזמן האחרון השתנה למשמעות של כל ליווי שנשכר כך שיוכל לספק נוכחות חברתית, להגן על מישהו או ליצור ביטחון. היום זה כולל גם מישהו שמגיע למסיבות ועושה היכרות, מגייס חסות, מנהל פרוטוקול, ולפעמים משמש כשומר ראש או מחלק פריטים כמו כרטיסים או פרחים עם אלמנט תאגידי אליהם.

סוגים שגדלו בתדירותם עם הזמן כוללים את אלה שמלווים אורחים מוזמנים ומציגים אותם באירוע מודרני, כאלה שמתחברים לאדם בודד כמו פוליטיקאי במשך היום - כמעט כמו עוזר אבל בדרך כלל נכנסים תחבורה ציבורית עם האדם שלהם, אלה שמספקים אבטחה ברמה הגבוהה ביותר באירועים גדולים על ידי יצירת טבעות סביב שגרירי היופי של האירוע, כך שגם שלטי שמות מוצגים בצורה בולטת - ואחריהם אנשים נושאים מיקרופונים שרוצים ראיון אם משהו ראוי לחדשות במיוחד.

אוכלוסיית המלוות עלתה בהתמדה. לא רק שמלווים גברים נמצאים כעת בתנופה, אלא שיש גם יותר כסף להרוויח עם הנשים שמתחילות לשלוט בשוק הליווי.

הקאץ' להפוך ל'מלווית נשית', או כפי שחלק יכולים לכנות אותן, 'נערת טלפון', יכול להיקרא אמינות, אטרקטיביות, אישיות וכישורים. הבעיה בלהיות מלווה היא עבודה זו מחייבת את הפרט להיות מסוגל ליצור רשת עם אנשים מהמין השני כדי לפרסם כראוי את תפקידה.

מערכי מיומנויות: חייב להיות בעל כריזמה וכישורי תקשורת טובים

יכולת מכירה: חייב להיות מוצרים או שירות עקביים מחוץ לזנות שלהם

זה מביא אותנו לעולם המגוון והמניפולטיבי של עובדי מין. ישנן ספקולציות רבות האם יש להכשיר זנות או לא. אנשים שונים חלוקים בצדק על הלגליזציה שלו בוויכוח אם מדובר בסוג של ניצול או לא. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nes-Ziona.php

מלבד חוקיות, יש דאגות אחרות כמו האם זונות הן קורבנות או מוסמכות, או שניהם. אולי כמו שאמר פעם מישהו בעסק, חלקם עושים את זה בשביל הכסף ואחרים עושים את זה בשביל האהבה אז מה המוטיבציה שלהם?

מלוות נשיות נשכרות על ידי לקוחות עבור זמנן בחברה והליווי שלהן. פגישה עשויה לכלול רק מתן עצות לדייטים, ארוחת ערב או כל פעילות אחרת שעוזרת ללקוח לצאת לדייט.

מבוא:

לקוחות נשים מגיעות אליהן מסיבות רבות ושונות - חברות, ייעוץ מקצועי כגון זונות, שחרור מיני או סתם טיפים לדייטים.

בובות מין רובוטיות, מלווים יוקרתיים ומה שמכונה "תינוקות סוכר" נמצאים כעת בשימוש במקום פרטנרים מיניים אנושיים.

אנו עשויים להיות מודאגים בצדק לגבי הזכאות הזו במבט ראשון. מצד שני, יש הסבורים שהשימוש ברובוטי מין עלול להשפיל את התעשייה של עובדי המין הגברים על ידי הורדת מקום עבודתם.

Просмотров: 52 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar