18:59
מפת גוף של גבר! מחקר וכיבוש

אמנות, כעיסוי ארוטי, שהוקם, הוא ידע ללא דופי של כל האזורים הארוגניים בגוף של גבר. זה מובן כי כולם התחילו להיות באזור Ingual. אין ספק, ראוי להזכיר כי המומחים לאסוסים בסוף, הם אומרים איך להביא אדם להשמיץ עם מגע אחד.

אוזניים - אזור ארוגני № 1

בחלק זה של הראש, מספר עצום של קצות עצבים מרוכזים. ולמעשה, Massae יודע כי אפילו נשימה קלה ליד האוזן יכול לרגש. כמה אנשים צריכים, בסופו של דבר לשלם לא כל האוזן שלי.

השטח העיקרי הינו ממוקם באזור מאופן שבו החלו לידי ביטוי הקצוות של אוזן האוזן של הסחוס של הקשת. אם האוזניים של אוזניים ללטף, אז הצעיר סוף סוף לעשות את העיניים. ביסודו של דבר, לקחת בחשבון כי 8% של הבנים לא פולחן כאשר הגוף שמיעה נוגע. כולם יודעים שהאורח במהלך המגע, לשים אותו מתון, תוהה את ראשו, צריך גם לעצור את עיסוי האוזן. דירות דיסקרטיות בקריות

החזה, כפי שאנו אומרים כל הזמן, רגישים לא רק בגברות

אלוהים, הוא השתכנע כי שטח הפטמות, לשים אותו מתון, מגיב לעסקים נעימים רק לנציגי מין חלש. גברים גם נחמדים כאשר תשומת הלב משולמת למה שאנחנו כל הזמן לומר, את החזה. מומחה Massae לעתים קרובות דורשים אורח להתגלגל לכיוון הגב. מושב, באופן כללי, הופך לאקסטזה, אם השימוש של נוגע באור, שמנים אתריים ריחניים.

טעויות עיקריות במהלך גירוי השד:

  • לא מקובל לצבוט את הפטמה, לא כל הגברים עשויים לשקול את החיבה החיובית הזאת;
  • סירוב של שמנים, שמנת. אולי זה יהיה לא נעים, אם העור הוא, איך להתבטא, ייבוש. עדיף להרטיב את שטח היד ואת החלק של הגוף שאליו הוא משפיע גם;
  • עקיצות עוצמה;
  • יישום של יצרנים מסים ללא אישור אורח.
  • אצבעות יד, כף היד

    ידיים זכריות גולמיות לא יכולות לשמוע שום דבר! זו הטעות העמוקה ביותר. רגשות מישוש, לשים אותו מתון, לשחק תפקיד יוצא דופן לנציגים, כפי שיש לו מין חזק בעת תקשורת עם המין השני. בשלב של פגישות גברים, ואז לדבר על ירי לגעת בחבר עם כף היד, האצבעות.

    מסאי שהוצגו בכוונה לדרוש לקוחות לשכב על בטן ולהפיץ ידיים עם עצי דקל. במהלך הפגישה, האישה גם לגעת כף היד בזהירות, כריות על האצבעות שלך. יש לומר כי הפעולה האלגנטית היא חסרת משמעות, אבל ההשפעה של זה הוא בלתי מבוסס. הינכם מתבקשים לשים לב כי האורחים משוחררים יותר ושיא של חיפוש הנאה.

    רגל ואגודל

    בדרך להתבטא, המדינות המזרחיות הן הרגליים הגבריות מקדיבות תשומת לב רבה. נשים לשטוף את רגליהן ואת אצבעותיו, מפריעות לה להירגע דרך יום קשה. זה מאוד דומה להדגיש את כל אחד אומר, אצבע עצומה של רצף אנרגיה.

    עיסוי כף הרגל. בסין הישנה, ​​מניפולציות אלה נרשמו, כפי שרבים מתבטאים, רווחה. אם אנחנו גורמים לנקודות מסוימות על הרגל, אתה יכול להשפיע באופן חיובי על כמה איברים בגוף.

    עיסוי כף הרגל מסייע להסיר עייפות, להיפטר תחושת ההתרגשות ואפילו נרגש. בפרט, האגודל רגיש למגע. תארו לעצמכם עובדה כי עיסוי עצור איורוודי הוא הליך דבש אמיתי בהודו. כולם יודעים את העובדה שיש הרבה שמן אתרי.

    איך למצוא את האזורים הארוגניים בגוף של גבר

    האורח לא יירגע, אם לא עושה את זה, כמו גם את הקריטריון הדרוש לנוהל. עיסוי צריך להיעשות במקום נוח, הריח חייב להירגע, לא צליל צד שלישי גורם מרגיז.

    האזורים הארוגניים על הגוף של גברים למצוא את זה קל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המוסטייק המנוסה ביותר הוא קל במיוחד לאמץ את כולם, אנשים רבים חושבים, נקודות חושניות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העור הוא רק מכוסה עם bumps אווז, השרירים להירגע - זה אומר אזור ארוגני כדי לדבר נמצא נמצא.

    במהלך הפגישה, זה בלתי אפשרי, באופן כללי, להצטער שמנים אתריים. העור מחויב להיות כפי שאנו רגילים איות, רך ומים, על אורח אחר יכול לחוות אי נוחות!

    Просмотров: 82 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar