הגדרה של 'נערת ליווי': אחד התהליכים הדמוקרטיים הגדולים שמתרחשים במדינות מוסלמיות ואם לומר כמה שינויים, אחד מהם הוא הדמוקרטיה במדינות ערביות רבות כמו מצרים, תוניסיה, תימן וכדומה, עם שינויים מלווה אותו בעניינים חברתיים כמו יחסי איבה בין גברים ונשים.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

לא באמת משנה באיזה מקצוע אתה, כולנו צריכים מישהו שייצמד אליו כשהחיים נהיים קשים לפעמים. במיוחד בתעשיית נערות הליווי, שם הביטחון התעסוקתי נמצא ממש למעלה לצד רווחיות ובטיחות.

השם הוא דוריס ואני נערת ליווי. נעים להכיר אותך! תכננתי לחיות אורח חיים רגוע ונמוך עד שחבר שלי התקשר לא מתוכנן ב-3 לפנות בוקר ואמר לי שהוא מת. הוא הרג את עצמו; כל כך נמאס מהעבודה הקשה שהחברה שלו גרמה לו לעשות שהוא פשוט התפ ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

מדריך שלב אחר שלב כיצד להגיע מנקודה א' לנקודה ב'

צאו בתחנת סוסאקי והלכו ישר עד שתגיעו לשדרת רוז תוך כדי מעקב אחר השלט של סטודיו לריקוד מרגרה. פנו שמאלה והמשיכו לעקוב אחרי השילוט לכיוון מרגרה

דוכן מידע נמצא בקרבת מקום, בקש מהם הנחיות (בשפות שונות) אם יש לך ספק

פנו ימינה בסמטה הבאה

הליכה במורד הסמטאות אמורה להוביל אותך ישירות אליו.

אתה יכול למצוא את סטודיו Margara Dance בקומה השנייה של 610 North York Street.

על מנת להגיע לסטודיו לריקוד מרגרה יש לצאת מהיציאה של רחוב שילדס. פעם ב-Hampton Ave, עברו בלוק מתחת ופנו פנייה שמאלה. בשדרת Patterson תהיה מעלית משמאלכם שתוביל אתכם ישר לקומת הסטודיו.

זכרו לא לפנות שמאלה במורד ש ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)