טנטריק הוא מונח שמקורו במילה העתיקה בסנסקריט שמשמעותה "לטוות". טנטרה היא פילוסופיה הודית. תחושת האריגה הזו משמשת לייצג את פעולת האיחוד המיני שבו משולבות אנרגיות שונות כדי לייצר חוויה משופרת לשני בני הזוג. המקום שבו אדם הופך למודע יותר מבחינה רוחנית ומואר באופן סימבולי.

התרגום המילולי של עיסוי תרפיה ביפנית פירושו, "המניפולציות" או לתמרן על ידי לחץ, חיכוך, משיכה ודחיפה; להשתמש בעקרונות עיסוי על מנת להקל על הכאב ולשפר את הביצועים הכלליים. באופן דומה, סינית מתייחסת אליו כטיפול במניפולציה בגוף או שאן ג'ינג שו הידוע בכינויו שיאצו שפירושו המילולי 'ידע באצבעות'. מקורו בהודו לפני 2500 שנה (לפני הספירה) והיה בשימוש בפירמידות המצריות כחלק מפעילות משטר הבריאות.

אחד המקצועות שהכי פחות אהובים, ובכל זאת יש לו את ההשקפה הגבוהה ביותר להיות מוחלף על ידי מקצוענים וכלי AI הוא מעסה.

מטפלים בעי ... Читать дальше »

Просмотров: 80 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

יש הרבה מטפלים בעיר בעבר, אבל לא כולם יכולים לספק איכות טובה. הסיבה היא שהם לא יודעים את הסוד האירוטי הטוב ביותר בקרבי. האם אתה מחפש משהו שיעזור לך להירגע? שירותי ליווי במרכז

המשימה של Ikaide: אנו מספקים ללקוחותינו את חווית העיסוי הארוטי הטובה ביותר בקרבי ומחוצה לה.

ההנאה שמעניקים עיסויים יכולה להיות קשורה לחושים או לרמות שונות של עונג חושני, כי אומרים שהם משלבים לחץ עמוק ואלימות יחד עם שימוש בגירויים חושניים אחרים, למשל העיסוי הארוטי הטוב ביותר בקרבתי או מגע לחות או הנאות של דימויים חזותיים באמצעות טיפולים כגון עיסויי אבנים חמות המדגישים את ההיבט החושי בראייה, מגע, צליל, חום וריח.

כל אחד מהאלמנטים האלה משנה את האופן שבו אתה תופס אירועים, אבל גם משפיע על האופן שבו המוח שלך ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

פוסט זה בבלוג עוסק במעשים מיניים האסורים על ידי הכנסייה הקתולית וכמה תגובות נפוצות לאיסורים אלה.

תוך כדי דיון בתיאוריה הקווירית, התיאולוגית לאה ליברסקו דנה בהרחבה ב"חיבוק הבלתי נוח של התיאולוגיה הקתולית של סודיות בשירות של התנגדות לדרישות של טוהר נורמטיבי". ליברסקו מבקש מהקוראים לבחון את חוסר הנוחות שלהם עם הסודיות של הכנסייה הקתולית וקורא להם לראות בסודות מכונאי לשליטה מינית ולא נגזרת שלה. החיבור מאתגר את הקוראים לשקול מנהיגות כנסייה ברמה יסודית יותר מזו שהם גם מסתערים עליה; לאחר מכן, הצופים מקבלים טיפים על דרכים שבהן הם יכולים להתנגד למוסד האוטוריטרי הזה בעצמם.

מדריכי סטריפטיז מוסתרים בכל מקום, אבל הטיפים האלה יעזרו גם אם לא תרצו להתפשט!

יותר מסתם לחשוף את עצמם מול המצלמה, הפשטה למעשה דורשת ביטחון עצמי. חייבים להאמין בעצמם ובתוצאות שהם יכולים להגיע בזמן שהם על הבמה.

... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: madelynwiiz2 | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)